Jouw klant 24/7 bedienen en inzicht geven

Met een klantportaal kan de klant waar en wanneer hij wil zijn zaken online regelen met jouw organisatie. Hiermee kom je tegemoet aan de steeds hoger wordende verwachtingen van klanten op digitaal gebied. Wij zijn ISO 27001 gecertificeerd en hebben snelle doorlooptijden doordat wij met onze jarenlange ervaring software hebben ontwikkeld gericht op het opzetten van hoge kwaliteit klantportalen. Hierdoor pluk je de vruchten van jarenlange ontwikkeling aan klantportaalsoftware.

80% staat klaar

Met onze klantportaalsoftware staat de basis van jouw klantportaal direct klaar. Hierdoor kunnen wij ons concentreren op het ontwikkelen van maatwerk onderdelen met jouw bedrijfs specifieke behoeften in gedachten.

Alle koppelingen mogelijk

Een klantportaal staat niet opzichzelf. Als data-specialist integreren het portaal met de bestaande systemen in jouw IT-landschap om optimale informatie aan de klant te kunnen leveren en perfect aan te sluiten op bestaande bedrijfsprocessen. Denk hierbij aan koppelingen met ERP- , CRM- en boekhoudsystemen.

Verhogen van service en klantbinding

Verhoog de tevredenheid van jouw klanten en versterk de klantbinding met ons klantportaal.Dankzij de gebruiksvriendelijke interface kunnen jouw klanten op elk moment van de dag hun gegevens inzien en acties uitvoeren. Zo kunnen klanten 24/7 op jouw ondersteuning rekenen.

Maak impact met data

Creëer waarde uit data en maak een blijvende impact met onze software. Doordat onze portalen hoogwaardige data genereren, kun je nog dieper inzicht krijgen in jouw klanten en markt. Onze dashboards en analyses helpen je om deze waardevolle inzichten te verkrijgen en jouw marketinginspanningen naar een hoger niveau te tillen.

quote-author

Nena van de Louw

Solutions marketeer bij Havep

Met het klantportaal maken we het onze klanten nog makkelijker om hun werknemers in de juiste beschermende werkkleding te steken. Alle data die hiervoor nodig is staat op één overzichtelijke plek en maakt dat we snel aan de behoeften van de klant kunnen voldoen.

Met het klantportaal maken we het onze klanten nog makkelijker om hun werknemers in de juiste beschermende werkkleding te steken. Alle data die hiervoor nodig is staat op één overzichtelijke plek en maakt dat we snel aan de behoeften van de klant kunnen voldoen.

Als we een klantportaal voor je configureren, volgen we de volgende stappen:

Kennismaking

Nadat je contact hebt opgenomen wordt er een call gepland om kennis te maken.

.01

Co-creatie

In deze fase werken we samen aan jouw ideale klantportaal. Hierbij zullen we in een workshop ruimte kijken naar jouw wensen en zo het best passende klantportaal creëren.

.02

Implementatie

Nadat er een keuze voor het klantportaal is gemaakt zullen we jouw klantportaal implementeren en testen of het klantportaal aansluit bij jouw wensen.

.03

Groei en optimalisatie

In deze stap zullen we samen zoeken naar manieren om jouw klantportaal verder te laten groeien en te optimaliseren.

.04

Een klantportaal voor jouw organisatie?

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het Robin!

BI in Klantportalen

Steeds meer organisaties willen hun klanten inzicht en toegang geven tot hun data. Hiervoor bieden wij verschillende BI tools

Onze rapportages en data visualisaties maken het mogelijk om jouw data op een gebruiksvriendelijke manier beschikbaar te stellen tot je klanten.

Datum
Sep 12
Sep 13
Sep 14
Sep 15
Sep 16
Leveringen
55k80k
50k60k
51k40k
51k20k
59k0

Leveringen

60k

37.8%

Houd je klanten proactief op de hoogte met ons notificatiesysteem. Stel regels in waarmee klanten op maat gemaakte meldingen ontvangen, afhankelijk van de data binnen jouw organisatie.

Datum
18
19
20
21
22
23

Voorraad

80100
9080
10060
8040
7020
6000

Notificatie

Voorraad

De score is onder de drempelwaarde van 60 gedaald.

1h

Benieuwd naar BI in jouw klantportaal?

Vraag het Robin!

Veelgestelde vragen

Wat zijn de voordelen van een b2b klantportaal?

Kan mij data automatisch in het klantportaal komen?

Betaal ik per klant / gebruiker?

Hoelang duurt het totdat mijn klantportaal live staat?