Loyaliteits
programma

> Opdrachtgever: HAVEP
> Jaar: 2015
> Sector: Textiel
> Ingrediënten:
   - Klantenbinding
   - Loyalty
   - Market intelligence
 

> Opdrachtgever: HAVEP
> Jaar: 2015
> Sector: Textiel
> Ingrediënten:
   - Klantenbinding
   - Loyalty
   - Market intelligence
 

De uitdaging

Als producent van werkkleding heeft HAVEP voornamelijk te maken met haar tussenhandelaren. Hierdoor krijgen zij veel informatie over de kledingdragers via de retailers. Daar wil HAVEP graag de dragers belonen voor het dragen van hun mooie kleding.     

De oplossing

Om direct klantcontact te faciliteren ontwikkelden wij voor marktleider HAVEP een wincodesysteem. Aan gekochte kledingstukken hingen door ons ontworpen tags met wincodes. Op dit online platform vulden klanten na aankoop van een artikel de ontvangen actiecode in om kans te maken op een mooie prijs. Daarbij moesten zij wel een aantal prangende vragen beantwoorden.

 

Het resultaat

Naast dat een aantal HAVEP klanten blij zijn gemaakt met kaartjes voor het pretpark de Efteling is er ook een hoop geleerd over de eindgebruikers. Door de ingevulde vragen te analyseren heeft HAVEP een beter beeld gekregen van de bedrijven en personen die hun kleding dragen.